Ingyen cumók

Olyan oldalakat szeretnék bemutatni, ahonnan ingyenesen lehet rendelni, nyerni mindenféle dolgot. Ezek teljesen ingyenesek, postaköltség sincs!

Ha kérdésed lenne, tedd fel nyugodtan akár itt, akár az ingyenezmegaz@gmail.com e-mail címen. Ha Te is tudsz ingyen dolgokat és megosztanád velünk, írd meg és kiteszem a blogra. Kérlek titeket, hogy "vásárolj és nyerj" típusú játékokat ne küldjetek, mert az sajnos nem ingyenes!

Lehetséges, hogy némely link már időközben nem "él" bármilyen okból kifolyólag. Ha ilyet találtok, elnézéseteket kérem, nem ellenőrzöm utólag már a linkeket!

Hasznos linkek

Utolsó kommentek

">

Az Én iskolám pályázat

2009.11.05. 10:50 :: Lepeda

 

"Készítsd el iskolád reklámját, és vidd el Te az 1.000.000 Ft-os fődíjat!"

Link: eneletem.hu/

Küldte: Fruzsina

7 komment

Címkék: pályázat

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenezmegaz.blog.hu/api/trackback/id/tr611501963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dellsed 2009.11.05. 14:11:51

Én képet küldtem be, remélem minél hamarabb kikerül! Majd belinkelem és várom rá a szavazatokat!

Dzsovannni 2009.11.05. 14:24:28

Melyik a te képed? Lehet nyomok rá egyet:D

dellsed 2009.11.05. 15:01:04

Mint írtam, még nem került ki, de majd belinkelem. Am az a címe, hogy Sok jó ELTE-s kis helyen is elfér! :)

Dzsovannni 2009.11.05. 15:29:36

Na majd megsasolom:)
Gondolom akkor te eltés vagy. De nem csak középsulisok meg álltalános sulisoknak szól ez?

dongoo3 2009.11.05. 15:31:08

Ha nekem vannak felvételeim a régi sulimból, és abból összegyúrok egy videót, azzal még pályázhatok attól függetlenül hogy már nem oda járok?

dellsed 2009.11.05. 15:35:56

@dongoo3: Szerintem simán, mert végülis az emlékek, az emlékezés a lényeg!

dellsed 2009.11.05. 15:37:10

@Dzsovannni: igen, eltés vagyok, és elméletileg minden iskolai élmény megosztható! Szóval az egyetemisták sincsenek kizárva!
süti beállítások módosítása