Ingyen cumók

Olyan oldalakat szeretnék bemutatni, ahonnan ingyenesen lehet rendelni, nyerni mindenféle dolgot. Ezek teljesen ingyenesek, postaköltség sincs!

Ha kérdésed lenne, tedd fel nyugodtan akár itt, akár az ingyenezmegaz@gmail.com e-mail címen. Ha Te is tudsz ingyen dolgokat és megosztanád velünk, írd meg és kiteszem a blogra. Kérlek titeket, hogy "vásárolj és nyerj" típusú játékokat ne küldjetek, mert az sajnos nem ingyenes!

Lehetséges, hogy némely link már időközben nem "él" bármilyen okból kifolyólag. Ha ilyet találtok, elnézéseteket kérem, nem ellenőrzöm utólag már a linkeket!

Hasznos linkek

Utolsó kommentek

">

Tchibo kávé és kulcstartó ajándékba

2009.10.12. 11:23 :: Lepeda

"Válaszolj az alábbi kérdésekre, majd regisztrálj! Az első 50 válaszadó 250 g-os Tchibo Exclusive kávét és kulcstartót kap. A kitöltők között a játék végén fődíjként három 500g-os Tchibo Espresso Sizilianer szemes kávét sorsolunk ki."

Link: out2.mcorp.hu/jatek/egyuttazovodakert/

6 komment

Címkék: ingyen ajándék ingyen egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenezmegaz.blog.hu/api/trackback/id/tr11444414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bazsika 2009.12.18. 19:10:39

Honnan tudom mefg hogy benne voltam az első 50-ben?Bár biztos nem voltam benn!Egyébként jó az oldal!

Lepeda 2009.12.21. 16:49:33

Bazsika: Köszi. Nem tudom, hogy honnan tudod meg, mert én se kaptam se visszajelzést, se semmit!

Terdy 2010.10.20. 13:18:35

Szerintem nyilvánvaló, hogy azok lesznek az első 50 ben, akik már a játék előtt tudtak a játékról, szóval ne is várjatok visszajelzést szerintem...

dolly22 2011.03.18. 11:43:49

nekem ez bonyolult nem tudom mit kell csinálni.az első ötvenbe benne lenni addig okés,de azt honnan tudom meg?

Lepeda 2011.03.19. 08:08:40

Sajnos innen azóta se kaptunk se visszajelzést, se semmit.

Marika Óbert 2013.08.04. 02:54:47

termékmintát szeretnék ingyen kapni!
süti beállítások módosítása