Ingyen cumók

Olyan oldalakat szeretnék bemutatni, ahonnan ingyenesen lehet rendelni, nyerni mindenféle dolgot. Ezek teljesen ingyenesek, postaköltség sincs!

Ha kérdésed lenne, tedd fel nyugodtan akár itt, akár az ingyenezmegaz@gmail.com e-mail címen. Ha Te is tudsz ingyen dolgokat és megosztanád velünk, írd meg és kiteszem a blogra. Kérlek titeket, hogy "vásárolj és nyerj" típusú játékokat ne küldjetek, mert az sajnos nem ingyenes!

Lehetséges, hogy némely link már időközben nem "él" bármilyen okból kifolyólag. Ha ilyet találtok, elnézéseteket kérem, nem ellenőrzöm utólag már a linkeket!

Hasznos linkek

Utolsó kommentek

">

T-Home hátrafutás

2010.10.19. 07:42 :: Lepeda

"Jön a hátrafutás! 2010. október 22-én, 15 órától a Gödörnél. Próbáld ki Galla Miklóssal együtt, milyen hátrafelé futni!
Lesz majd koncert - fellép a GM több, mint 49 együttes -, és lehetőség lesz majd Galla Miklóssal fényképezkedni.
Aki időben érkezik, ajándékot kap, aki pedig sokáig marad, sorsoláson vesz részt, amelynek nyereménye egy LCD TV!
Gyere oda, fuss vissza! Tapasztald meg személyesen a visszatekerés élményét!"


További infók: http://www.t-home.hu/hatrafutas


Köszönjük Nikolettának!

10 komment

Címkék: ingyen

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenezmegaz.blog.hu/api/trackback/id/tr902382726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stuncenpudli 2010.10.19. 09:30:12

Na ez érdekesen hangzik, végre valami kis szórakozás Péntekre, remélem nem csak én vagyok ilyen őrült... Mondjuk a Tv-re sok esélyt nem látok, de a garantált kis ajándékért mindenképp megéri, ha más nem csak átveszem és megyek tovább :)

Valaki jön még?

brékes 2010.10.19. 11:13:20

Én megyek. Imádom az ilyen nyilvános bohóckodást :D A magassarkús futáson is ott voltam :D kicsit nagyobb volt ugyan a nyeremény, de itt legalább nem tudom kitörni a bokám :P
Mit takar ez a "garantált kis ajándék" ???
Úgy érzem ez a legutolsó, amiért oda fogok menni, viszont a sok hülyét (köztük én) hátrafutás közben nézni külön show! :D

gombvillam 2010.10.19. 12:46:12

Én a zene miatt megyek, szeretem az élőzenét, meg a Gödör hangulatát, arra meg kíváncsi vagyok, hogy Galláék zenekara mit fog összehozni, sosem hallottam még őket, de most kiderül! :)

barbuska 2010.10.20. 09:37:10

Én minden miatt megyek:D Galla, hátrafutás, GM49.

Tökéletes trió számomra, igaz, ezer éve nem futottam, de már hiányzik egy kis mozgás (unom a kocsit, bringázni meg ilyen időben nem a legegészségesebb).

A zenéről meg nem is beszélek, tudom, hogy nem egy sztár zenekar, de Galla sem megasztárba való:P Én speciel imádom az elvont zenéket, és a GM49 tökéletesen betölti ez irányú igényeimet.

stuncenpudli 2010.10.20. 11:21:12

wow, a fene gondolta hogy ennyi embert érdekel ez a kis megmozdulás, azt gondoltam hogy eredeti ötlet ,meg jópofa de ennyi bátor jelentkezőt :)
Mondjuk engem egyedül a Galla tart vissza, ő olyan nagyon elvont figura sosem bírtam a stílusát, meg a zenéje most hallgattam bele, ne mis zene csak szaval zenés kíséretben azzal a hülye röhögésével :S Wáááá, ellenben a TV-ért meg a fix ajándékért nekem mindenképp megéri )

Terdy 2010.10.20. 13:10:57

@stuncenpudli:

Ami azt illeti, én bírom Gallát, eléggé vékony rétegnek szól, amit csinál, de legalább tényleg egyéni.

Terdy 2010.10.20. 13:14:50

nem igaz, már megint nem jelenik meg a hsz! :S

ax11 2010.10.21. 10:10:49

@Terdy:

Hát nekem nem az esetem, ilyen közepes maximum, még akkor is, ha réteg...A TV meg jól hangzik meg minden, de hát azért ki is kell menni, bár mondjuk annyira nincs rossz idő, ha belegondolok. :)

brékes 2010.10.21. 12:53:08

Galla számomra mindig is úgy festett, mint egy értelmi fogyatékos. Hát épp ez a vicces benne :) Ezért tudok rajta röhögni. Semmi másért, mert a frappáns poéngyártás nem tartozik az erősségei közé.

Widking 2010.10.22. 13:20:01

@brékes: Szerintem azért vannak jó poénjai, az általa írt vicckönyveket is ajánlom. Meg egyszer írt egy tanulmányt az angol humorról... hát azt sem bírtam ki könnyes röhögés nélkül, pedig nem éppen klasszikus poénok voltak benne. Szerintem neki van egy kifinomult humorista oldala, meg van egy nyers, bárdolatlan humorista oldala is. Sokan csak utóbbit látják meg benne, de valójában piszok jó humorista szerintem! :)

Most például a zenekarával fog fellépni, amiben a dalszövegek sem éppen gyengék. Érdemes meghallgatni! :)

De indulnom is kell, ha oda akarok érni kezdésre, bár a koncert csak este lesz, de az érdekel ahogyan hátra fele fut a tömeg! :D
süti beállítások módosítása