Ingyen cumók

Olyan oldalakat szeretnék bemutatni, ahonnan ingyenesen lehet rendelni, nyerni mindenféle dolgot. Ezek teljesen ingyenesek, postaköltség sincs!

Ha kérdésed lenne, tedd fel nyugodtan akár itt, akár az ingyenezmegaz@gmail.com e-mail címen. Ha Te is tudsz ingyen dolgokat és megosztanád velünk, írd meg és kiteszem a blogra. Kérlek titeket, hogy "vásárolj és nyerj" típusú játékokat ne küldjetek, mert az sajnos nem ingyenes!

Lehetséges, hogy némely link már időközben nem "él" bármilyen okból kifolyólag. Ha ilyet találtok, elnézéseteket kérem, nem ellenőrzöm utólag már a linkeket!

Hasznos linkek

Utolsó kommentek

">

Filmőrült vagyok nyereményjáték

2010.05.12. 08:50 :: Lepeda

"Szeretnék ajánlani egy új nyereményjátékot. Elég érdekesnek ígérkezik, és nem könnyű rájönni a megfejtésre. A neve: Filmőrült vagyok.
Készült egy videó, amiben a "kérdések" vannak: https://www.youtube.com/watch?v=TEmtjwpCzK0
Ehez tartozik egy facebookos oldal is: www.facebook.com/filmorultvagyok
A szövege, amit a videómegosztó oldaláról másoltam:

Elég pengének gondolod magad filmekből? Küldd el a filmorultvagyok@gmail.com ra a megfejtést a helyes sorrendben és a legtöbb jó választ adó filmőrült nyer! Segítséget itt találsz: www.facebook.com/filmorultvagyok
LG XF2 multimédia lejátszót lehet nyerni."

KÖszönjük Rékának!

 

16 komment

Címkék: időszakos nyereményjáték

A bejegyzés trackback címe:

https://ingyenezmegaz.blog.hu/api/trackback/id/tr391994328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manhattan01 2010.05.17. 09:32:21

Hát tényleg nem valami könnyű! Valaki lát rá esélyt, hogy kitalálja mind a 30-t?

Selener 2010.05.17. 10:31:38

Tényleg nem könnyű! Megnéztem a videót és filmbolond létemre kb a felét tudtam csak. Fel kell kötni a gatyát, de nem adnak ingyen egy multimédia lejátszót.:)

Krizsa81 2010.05.17. 17:06:51

Fórumokon olvasgattam össze lehet szedni azért. Egykettő meg megy egyedül is.

Tracyke 2010.05.21. 09:43:30

Hát nekem akkor se tűnik valami egyszerűnek. Igaz 15 film már megvan :)

lizzzzzzz 2010.05.21. 10:08:07

sok segítséget lehet találni a fórumokon, ha kicsit utánanéz az ember. Egyszerűnek nem az, de a nyereményért megéri :)

freeplay21 2010.05.25. 09:47:41

Lehet több megfejtést is elküldeni? Vagy jobb hogyha külön email címet használok? Mert 2-3ban nem vagyok biztos és több tippem is lenne.

Ottóka25 2010.05.25. 11:39:49

igen de szerintem ebben az a nagy cink dolog, hogy hosszas gyötrelmes munkával "megszülöd" az eredményt, és teszem azt végül is sikerül mind a 30 filmre rendes és helyes választ adni.aztán még ki tudja hogy hány ember küldte be már előtted bőven.lehet már régen kiutalták azt a kis lejátszót:D
de azért küzdeni mindig érdemes...

hantabb 2010.05.25. 13:46:09

szerintem amikor meglesz az első olyan ember, aki minden filmet eltalált, akkor lezárják a játékot :), csak nem fognak még húzni itt minket :S

annez 2010.05.28. 12:50:38

Miért zárnák le? Nekem nagyon tetszik ez a játék, szerintem elég jól el lehet vele szórakozni.. eddig 11et találtam meg háromszori végighallgatással. Este jön haverom, sör mellett majd nekiállunk fejteni, meg elég sok helyen fent vannak félmegoldások, le kell másolgatni őket..

rolle89 2010.05.28. 14:28:19

én mindenkinek drukkolok bár ellenfelek vagyunk de az biztos h ha sokan összedugjuk a fejünket akkor lehet belőle valami és ez egy olyan kütyü amit meg lehet osztani a barátokkal/ismerősökkel nem úgy mint egy telefont.
A nyereményjátékot tekintve sztem sem lesz lezárva vagyis remélem h több nyertest is hírdetnek:)

serrov 2010.05.28. 14:32:18

Nekem már pár napom ráment, de még nem értem a végére! :D
@rolle89: kinél lesz a lejátszó, ha nyersz? :D

rolle89 2010.05.28. 15:53:01

@serrov: Aki éppen szeretné használni annál lesz. Nem lesz belőle konfliktus..max akkor kártyakiosztással eldöntjük kinél lesz 1.nek.
De 99% rá az esély h együtt fogjuk használni, és akkor meg mindegy h kinél van csak ott legyen amikor szükség van rá:)

Galaa 2010.06.02. 12:41:11

hát nem tudom ki hallotta de az 1. nyertes megvan az XF2re de megkönyörültek rajtunk szegény ártatlan megfejtőkön és lehet játszani még 1et:) és most sokkal több embernek van esélye mert sorsolás lesz.
És nem csak 1x lehet bekerülni a kalapba és nem is csak 30 jó válasszal. Sok sikert mindenkinek!

malvin99 2010.06.09. 10:47:17

Azt olvastam h nem kell 30 hanem elég 25 helyes megfejtés is ahhoz, hogy bekerülj a kalapba. Ez szép és jó, csak így elég nagy lett a szerencsefaktor..

Vampira99 2010.06.17. 10:11:34

@malvin99:
Igen, mint minden játékban ide is kell szerencse. Nekem személy szerint jobban tetszenek az olyan játékok ahol mindenkit el tudnak függetleníteni egymástól és teljesítmény vagy idő arányában értékelnek. Az ilyen sorsolásos cuccok nem igazán jönnek be.

serrov 2010.06.17. 13:49:14

Azért azt hiszem ez is több a semminél...
eredetileg úgy volt, hogy csak egy lejátszót sorsolnak nem?
süti beállítások módosítása